SHAPE&SLIM CAPRI MODEL 2 CLIMAline - damskie legginsy o fasonie „capri”, za kolano, wyszczuplające sylwetkę z wstawką.
SHAPE&SLIM CAPRI MODEL 2 CLIMAline z kolekcji Fitness&Sport to niezwykle wygodne legginsy o długości 3/4 optycznie wyszczuplają, wysmuklają i modelują sylwetkę. Są doskonałym wyborem dla kobiet aktywnych. Mogą być z powodzeniem używane do rozmaitych zajęć sportowych, jak i na co dzień. Uniwersalny, czarny kolor pasuje do każdej stylizacji. Wysoki stan legginsów, na szerokim pasie, pomaga ukryć mankamenty sylwetki w newralgicznym miejscu ciała, jakim jest talia. Zastosowana do szycia legginsów technologia płaskich szwów przeciwdziała otarciom skóry.
Wysokiej klasy dzianina CLIMAline wykonana w nowoczesnej technologii odprowadza wilgoć z powierzchni skóry,pozostawiając ją suchą nawet w czasie intensywnego wysiłku fizycznego i zwiększając w ten sposób komfort użytkowania. Materiał jest przyjemny w dotyku, elastyczny i długo zachowuje swoje właściwości. Struktura dzianiny zapewnia odpowiednią rozciągliwość, idealne dopasowanie do ciała zapewniając jednocześnie swobodę ruchów. Przyjemna w dotyku niczym druga skóra, gwarantującej uczucie komfortu.
Najważniejsze cechy legginsów SHAPE&SLIM CAPRI MODEL 2 CLIMAline:
-
odprowadzanie wilgoci z powierzchni skóry
-
oddychające włókna
-
przyjemna w dotyku tkanina
-
zachowuje swoje właściwości na długo
-
dobre właściwości termiczne
-
optymalne chłodzenie skóry
-
szybkoschnący materiał
-
łatwy w pielęgnacji materiał przyjemny w dotyku
-
odporność na mechacenie
-
łatwa w użytkowaniu
-
elastyczne włókna
-
gwarancja maksymalnej wygody i swobody ruchów
-
rozciągliwość w dwóch kierunkach
-
powraca do pierwotnych kształtów
-
idealnie dopasowująca się
-
sprawdzi się podczas każdej aktywności fizycznej
-
optyczne wyszczuplenie sylwetki
-
maksymalne uczucie komfortu
-
wysoki stan
-
szeroki pas w talii
-
długość 3/4
-
wewnętrzna kieszonka
Skład:
-
95% polyester,
-
5% elastane
Gramatura:
-
270g/m2
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.